Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-02-2014, 21:58 door Anoniem

Liberty Global heeft Ziggo overgenomen. Dat kost geld. Dat moet ergens vandaan komen. Hier wordt het "opgelost" door onderling gratis bellen af te schaffen. Ben je het niet eens met deze "oplossing" dan moet je een andere provider kiezen. We leven tenslotte in een kapitalistische vrije markteconomie. Ik heb inderdaad een wollige brief gekregen van Ziggo waar gesproken werd over "onderling gratis bellen". Ik snapte er niks van. Ik heb mijn voorwaarden gecheckt op de site en ik was gerustgesteld dat ik gewoon onderling gratis kon bellen. Totdat ik op deze site deze brief las. Ik vind het dus behoorlijk onbeschoft van Ziggo hoe zij hun klanten behandelen en voorlichten. Maar ja, dat is nou de huidige vrije markteconomie en huidige tijdgeest. Het mag. Als klant mag je gewoon weglopen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha