Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2014, 00:32 door Anoniem

Ik vind de manier waarop het afschaffen van onderling gratis bellen door ziggo abbonees wordt vermeld ronduit slecht. Feitelijk staat er in de brief: omdat uit onderzoek is gebleken dat mensen graag onbezorgd bellen naar mobiele nummers schaffen we het onderling gratis bellen tussen vaste nummers af. Dit noemen ze "de klant tegemoet komen"! Wat een kromme redenering zeg! Belachelijk! Eerst veel klanten naar binnen lokken en vervolgens het gratis gedeelte afschaffen en de klant laten betalen. Ik kan me niet voorstellen dat als je in het onderzoek waar ziggo zo over opgeeft, had gevraagd wat klanten er van zouden vinden als het gratis bellen afgeschaft zou worden mensen gezegd zouden hebben, " doe maar Ziggo, ik betaal geaag extra om te kunnen bellen met kennissen en vrienden"  (niemand in mijn omgeving, inclusief mijzelf, weet overigens iets van dat onderzoek waar ziggo het over heeft en niemand is benaderd). Conclusie, ik overweeg sterk mijn telefonie abbonement bij Ziggo op te zeggen en gewoon met mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha