Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-02-2014, 10:15 door Anoniem

Artikel 19 van de Algemene Voorwaarden (waar u mee akkoord bent gegaan!!!): 1. Ziggo kan de Algemene Voorwaarden, de Diensten en de (hoogte van de) vergoedingen wijzigen. Ziggo maakt zulke wijzigingen minimaal vier weken voor invoering daarvan op genoegzame wijze bekend. 2. Als een wijziging objectief in het nadeel van de Klant is, dan heeft de Klant het recht om het Abonnement kosteloos op te zeggen met ingang van de wijzigingsdatum. Deze opzegging vindt schriftelijk via de Klantenservice plaats en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum worden gedaan. Hoezo, schending van een afspraak? De afspraak is overduidelijk dat Ziggo dit mag doen, ook al hebben ze er GEEN reden voor, en dat als jij er niet blij mee bent je mag opzeggen. Als je zo per se een vastgelegde prijs ergens voor hebben, zoek dan wel een aanbieder die dit aanbied/garandeert. Loop niet naar een andere aanbieder toe en doe alsof zij jou nu een dienst verplicht zijn die ze niet eens leveren. Heeft ziggo je verhindert je abonnement ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha