Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-02-2014, 14:32 door Anoniem

Door Anoniem: Noem eens 1 provider die wel overleg voert met klanten voor het doorvoeren van dit soort wijzigingen. Ik ken geen enkel bedrijf dat met iedere consument in overleg gaat over wijzigingen van tarieven en dergelijke. Verder heb je zelf je handtekening gezet onder de voorwaarden waar je nu kennelijk een probleem mee hebt. Bij wijziging van voorwaarden staat het je als klant van een provider vrij om kosteloos op te zeggen en over te stappen naar een ander bedrijf (die soortgelijke constructies hanteren in hun constractuele voorwaarden). ik kan me dit gesprek nu al voorstellen. "Goedemiddag meneer/mevrouw, u spreekt met X van provider Y, wij zijn van plan binnenkort een prijsverhoging door te voeren. Wat vind u hier van?" "Nou dat ligt eraan, wat houd de prijsverhoging in?" "Uiteindelijk komt het er op neer dat u bij uw normale gebruik zo'n 15% meer aan kosten zal betalen." "15% maar? Nou dat vind ik wat magertjes hoor, kunnen jullie het niet opkrikken naar 30%?" Yeah. Right.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha