Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-04-2014, 08:56 door Anoniem

Door Charley51: Gewoon overstappen naar http://www.pretium.nl/ Ik weet er nog niks van, papieren zijn nog onderweg. Maar ziet er wel aanlokkelijk uit. Gewoon om laten praten door zo'n miep van een callcenter. Ik heb in ieder geval 7 dagen bedenktijd. Enne, het is altijd verstandiger, om alles bij zoveel mogelijk verschillende providers onder te brengen. Al die zgn "voordeelpakketten" naaien je altijd een oor aan. Zeker bij betalingsproblemen: gaat ineens alles op zwart. Mijn oma is opgelicht door Pretium, van mij mogen ze failliet gaan. In de tijd dat ze nog ADSL aanboden kon je trouwens nogeneens de prijzen zien van beschikbare abbo's zonder een account aan te maken en in te loggen. Ik zie trouwens nu dat een abonnement afsluiten en op je account inloggen niet eens via HTTPS gaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha