Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2014, 15:15 door [Account Verwijderd]

Beste xxxxxxxxxx, Dank u dat u nogmaals contact met ons heeft opgenomen. Ik begrijp dat de informatie die u via onze automatische e-mail heeft ontvangen, u niet de gewenste oplossing heeft aangeboden. Ik help u graag verder bij het beantwoorden van uw vraag Ik begrijp dat u graag wilt weten waarom wachtwoorden bij PayPal niet langer mogen zijn dan 20 tekens. Helaas kan ik uw vraag niet dieper beantwoorden dan dat het een interne keuze is geweest. Deze keuze is ongetwijfeld een wel overwogen keuze geweest. Echter kan ik u geen informatie verstrekken over de besluitvorming wat betreft bedrijfsvoering omtrent beveiliging. Ik ben persoonlijk met u eens dat een wachtwoord zin geen slechte optie zou zijn, maar binnen PayPal is toch gekozen voor wachtwoorden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag verder. Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Walther PayPal Copyright © 1999-2014 PayPal. Alle rechten voorbehouden. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha