Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2015, 12:40 door Anoniem

Aug.2013 een jaarcontract met Ziggo afgesloten omdat zus en vriend ook beide bij Ziggo zitten dus bellen onderling gratis, mooi meegenomen. Geen brief gezien (of zoals hierboven waarschijnlijk te onduidelijk) dus een aantal maanden met hogere kosten komen te zitten. Na een langdurig gesprek 50% van de extra kosten teruggekregen. Ik vind ik een jaarcontract, Ziggo ook een jaarcontract. Heeft wat voeten in aarde gehad maar dan krijg je toch wel wat. De communicatie vind ik waardeloos, wil het liefst mailtjes sturen of bellen met een medewerkster maar dat alles is niet zo eenvoudig. Het lijkt wel of ze hun uiterste best doen om geen contact met klanten te hebben. Maar ja, WAT IS HET ALTERNATIEF ?? wie kan mij helpen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zou het liefst mijn vast toestel laten vervallen en TV, internet en mobiel bellen onder 1 noemer hebben. Alvast bedankt voor de reacties.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha