Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-07-2016, 14:22 door Anoniem

@anoniem 28-7-2016 14:32 Erik hier: Implementeren als in controleren. Toevoegen voor verzenden zou leuk zijn, maar biedt inderdaad weinig toegevoegde waarde voor KPN en Ziggo zelf. Als KPN en Ziggo het gebruiken voor controleren van binnenkomende mail dan heeft dat 2 grote voordelen: - bescherming van de klant voor phishing mail van banken, verzekeringsorganisataties, maar ook webwinkels en dergelijke voor phishing op domeinnaam van de betreffende organisatie. - Derhalve goed voor de reputatie van de ISP (vergelijk XS4ALL in dit opzicht die dit al heel lang doen). - reductie in inkomende spammail, resulterend in uitgestelde of verminderde investeringen in ontvangende mail clusters, het mailvolume neemt significant af. Dus minder hardware, en dus minder beherende capaciteit nodig. Dit is een hele simpele business case die niets met 'mooi' te maken heeft, en als jij het belang er niet van ziet is dat jouw probleem. Bij een ISP waar ik gewerkt heb konden we 'het' ineens af met een cluster van 4 machines ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha