Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-11-2016, 13:12 door Dick99999

Door Anoniem: [...] Verder zegt het Sierra document dat de 'niet registreren tenzij een ecall gemaakt moet worden' regel alleen slaat op terminals die _exclusief_ voor ecalls bedoeld zijn. Ik interpreteer dat als de mogelijkheid dat de auto een centrale gsm module kan hebben , waarvan het maken van ecalls één toepassing is . (andere zouden dan fabrikant phone home, over the air [auto] software updates etc ). Zo'n module kan wel always-on zijn. Na nog wat verder lezen: - Mijn uitspraak "het in 2017(?) verplichte noodoproep systeem e-call" is niet waar. - En "dat het systeem pas contact maakt met het mobiele netwerk op moment van een crash" is in de praktijk niet waar. Mijn uitspraak moet zoiets zijn als: een eCall in vehicle service wordt verplicht in 2017. Want eCall staat zogenaamde "Third Party Service, of TPS eCall" toe. Autofabrikanten en anderen mogen een eCall service bieden als onderdeel van hun telematics services, welke laatste bijvoorbeeld 04-11-2016, 15:20 door DJ de DJ noemt. En dan geldt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha