Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-05-2017, 12:29 door Anoniem

Door Anoniem: En to add insult to injury: achteraf kreeg ik op mijn werk e-mail een berichtje van de NS of ik tevreden was over het contact. Want mijn werkgever laat ons allen op een NS kaart reizen en vindt het nodig om alle persoonsgegevens van alle medewerkers, ook als ze nooit op die kaart reizen, via een intermediair aan de NS te verstrekken. Heb je het nu niet over de NS Business Card? Door Anoniem: Als ze nou 'ns een nieuwe feature op die OV-Chipkaart-automaten zetten: saldo overzetten van kaart 1 naar kaart 2 ? Lijkt me technisch niet ingewikkeld, en stelt klanten in staat die een anonieme chipkaart hebben die bijna gaat verlopen en waar nog wat saldo op staat, deze over te zetten naar een nieuwe chipkaart... Zou inderdaad wel moeten kunnen. Maar hoe anoniem ben je dan nog? Ik heb ook nog 3 verlopen anonieme kaarten liggen, waar bij elkaar nog 'n euro of 50 op staat, maar de gigantische waslijst aan gegevens die je moet invullen om dit saldo terug te krijgen houdt mij tegen om dit saldo terug ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha