Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2017, 10:20 door Anoniem

Door Anoniem: Zijn er twijfels over de kwaliteit van het slot dan? Dat dacht ik toch niet. Als een slot opeens ophoudt te functioneren is er inderdaad geen twijfel aan de kwaliteit: het is zeker dat daar iets aan schort. Ook als dat in de elektronica zit en het slot fysiek degelijk is. Er is een update mis gegaan, maar dat is gevolg van een foutje en dat kan iedereen gebeuren Een foutje kan iedereen maken, inderdaad. Een fabrikant die daar geen rekening mee houdt en geen maatregelen in zijn werkwijze en produkt inbouwt die daartegen beschermen maakt een grote fout. Uit de losse pols: • Bedenk als fabrikant een werkwijze waarbij firmware altijd goed getest wordt op sloten, en niet alleen de firmware zelf maar ook het distributiemechanisme, zodat wat uiteindelijk verspreid wordt naar sloten van klanten eerst in identieke vorm in een testomgeving verspreid is naar sloten. Als daar iets misgaat dan herstel je het en herhaal je de testprocedure van begin af aan. Maak die werkwijze heilig en wijk er geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha