Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2017, 18:21 door karma4

Door Neb Poorten: Je moet wel verstandig abstraheren natuurlijk. Dat verlies van (onnodige) details is nou juist de crux. En dat helpt weliswaar niet direct maar wel indirect bij bovenstaand probleem. Want hoe minder details om je mee bezig te houden, hoe minder updates er nodig zijn en hoe kleiner de kans op het maken van fouten daarbij. ... Laten we dat verstand dan eens gebruiken. -het probleem zit in het Update proces. - betrokken componenten zijn wifi en Internet redelijk standaard. - de specifieke harware van het slot doet er niet toe daarover is geen klacht issue. -na de Update is nog een factory reset mogelijk nog iets anders om dd voormalige toestand terug te zetten. Dit is allemaal standaard BCM DR en releasemanagement volgens bekende patterns. Geheel abstacte processen. Toch is de leverancier er in geslaagd dat allemaal aan de laars te Lappen met een brick situatie in de brick omgeving. Kun je met nog zoveel fraaie praatjes aankomen, het is geblunder. Daar gaat echt geen os idealist aan helpen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha