Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2018, 18:39 door Anoniem

Allereerst, als je als vereniging je eigen domeinnaam ("webadres") hebt, kun je daar email aan hangen. Hoeft niet bij dezelfde provider. Dan kun je net zoveel adressen en aliasen aanmaken als je provider toestaat. Ten tweede, dan heb je allerlei mogelijkheden, alweer alnaargelang je emailprovider dat regelt. Niet alleen een inbox voor een actie maar bijvoorbeeld ook een actiealias naar verschillende inboxen van bestuursleden, je kan er een mailinglistmanager tussen hangen, een ticketingsysteem, of uitvoeren als "shared folder", of wat dan ook. Daar kan best veel maar veel mensen hebben geen idee. Dus lees je in. En verzin wat handig is voor jullie organisatie. Een account met hetzelfde wachtwoord voor idereen wilde je niet. Iedereen een eigen login? Iedereen een eigen kopietje of toch liever een gedeelde folder? Hoe moet een ander bestuurslid zien dat een mailtje al behandeld is? En zo verder. Denk de stappen eens door en schrijf ze op, dan rollen daar vanzelf de eisen uit.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha