Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2018, 09:53 door Anoniem

Dus als een klant de regels 'overtreedt' door bijvoorbeeld stelselmatig onbeschermd lijsten van werknemers via een e-mail te sturen, moet je dan de klant zeggen dat je niet meer met hem wilt werken? Of volstaat het met het wijzen op de plicht om dat soort lijsten beschermd te versturen? Dat hangt er vanaf of je doelstelling is om klanten te verliezen, danwel om je aan de wet te houden. Je klant zeggen dat je niet meer met hem wilt werken lijkt me niet echt slim, tenzij je je omzet wilt verminderen. Wijzen op de plicht lijkt mij een slimmere werkwijze. Wil hij dat niet dan zou ik eerder zeggen dat je wil werken conform wettelijke verplichtingen waar je aan moet voldoen, dan dat je niet met hem wil werken. Is je doel een oplossing vinden, of een klant kwijtraken ? ;)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha