Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2018, 13:40 door Anoniem

Door Anoniem: Providers maken weldegelijk onderscheid tussen verschillende klanten met deze blokkades. Zakelijk klanten kunnen namelijk een abonnement nemen zonder blokkades. Het gaat uiteraard om het gelijk behandelen van gelijke situaties. Consumenten en zakelijke klanten dat zijn geen gelijke situaties. En reken maar dat als je als zakelijke klant misbruik maakt van de extra mogelijkheden die je dan hebt, het daarmee ook snel afgelopen is. Overigens dat met die blacklists dat is iets waar je niet met rationele argumenten of uitgangspunten analyses op kunt uitvoeren. Dat zijn puistenkoppen op zolderkamertjes die doen waar ze zelf zin in hebben en als ze teveel spam uit een bepaald netwerk krijgen zetten ze gewoon het hele netwerk op hun lijstje. Als we dat met mensen zouden doen dan zou het geschreeuw niet van de lucht zijn maar deze autisten komen er kennelijk mee weg. Het ergste is nog dat dit soort diensten vervolgens ook nog worden overgenomen door bekende bedrijven en dan verder draaien onder de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha