Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2018, 20:11 door Anoniem

Door Anoniem: Het is wat ouderwets allemaal. Dat in het verleden poort 25 dicht ging was om misbruik van smtp hosts te maken. Het blijft nog wel actueel natuurlijk. Als de niet eens wist dat je samsung wasmachine was gehackt en als spamhost werd misbruikt. Aan de ene kant heeft email spam zo langzaamaan zijn tijd gehad. Goh, je draait waarschijnlijk zelf geen mailserver en zit waarschijnlijk ook bij een ISP met een heel goed spamfilter. Afsluiten is niet meer van deze tijd. Voor de eerste levensbehoeften. Het is contra productief. En ouderwets. Als je ineens geen mail meer kunt versturen, dan is dat klappen krijgen terwijl je klant bent. Kun je ineens per kwartiernog maar één mailtje versturen, dat is veel klantvriendelijker. Daar valt best even mee te leven. Er is geen sprake van "ineens geen mail meer [kunnen] versturen", de blokkade op de uitgaande poort 25 zit er al vanaf het begin van je (consumenten)account op en dit staat hoogstwaarschijnlijk ook gewoon in de voorwaarden. Je mail verstuur je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha