Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2018, 18:11 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Je hebt weinig inzicht in het functioneren van de markt. Misschien niet, maar ik weet wel hoe je een mailserver draait. En dat kun je dus niet vanaf een Ziggo consumenten lijn. Blijft over: van provider wisselen waar je wel servers mag draaien of als dat niet kan een VPS huren. Het subtopic was niet meer "hoe kun je een mailserver draaien" maar "wat moet je doen als je mail ontvanger een blacklist gebruikt die ten onrechte denkt dat je een spammer bent". Want dat kan altijd gebeuren. In het verleden had ik bijv te maken met een zakelijk account van Ziggo waarvan het (vaste) IP adres binnen een /16 blok viel wat in zijn geheel als "resident dynamic addresses" op bepaalde blocklists stond. Nou berg je dan maar. Het overtuigen van al die puistenkoppen dat ze het fout hebben (na een X aantal spams vanuit zo'n block zetten ze het hele block op hun lijst) dat is net zo moeilijk als een flat-earther of een maanlanding-ontkenner te overtuigen van zijn ongelijk: ze komen met een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha