Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2019, 14:46 door Anoniem

@Boss: Allereerst mijn sympathie voor het gevoel. Mensen onderschatten de vertrouwensbreuk die uitgaat van een dergelijke omgang met identiteiten. Dit hakt er echt in, inderdaad. Bewijs is het eerste punt. Een aantal mogelijke punten van bewijsvoering: - Tijdlijn: Mails verstuurd als zij niet aanwezig was, niet aangelogd op haar laptop/device (logs), niet online (bijvoorbeeld in de auto), etc. - Email Headers. De meeste clients hebben de mogelijkheid full headers of source te tonen. Routering, IP-adres en dergelijke worden dan interessant. Een goede expert kan daar wijs uit. - Een oude inlichtingentruc: Voorzie iedere mail van een zichtbaar of onzichtbaar kenmerk. Een karakteristieke spelfout, een bepaalde stijlfiguur, een onzichtbaar watermerk, drie emoticons, een BCC naar een apart mailadres, de keuze is eindeloos. Tweede punt is schadebeperking: - Gebruik een tweede, vertrouwelijk mailadres. Laat mensen dat meenemen in het mailadres, zodat je weet wat er aankomt. - Dit is ook een goed moment voor een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha