Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2019, 19:23 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ofwel, je maakt een pruts opmerking zonder enig idee te hebben, wat de impact is van jouw oplossing, en hoeveel problemen die zal opleveren. Niet de poster van het eerdere, maar heb hier ook een mening over. Elke aanpassing levert natuurlijk problemen op, maar dat is niet een reden om niet stappen te maken op het gebied van e-mail. KPN lijkt die problemen (nog) niet te willen aanpakken en laat het probleem nu erger worden (want niets doen is over 10 jaar het probleem nog erger dan vandaag). Het is ook een goede mogelijkheid om dit te configureren. Maar dit levert ook een heel hoop ellende bij je klanten op. En je moet goed de vraag stellen, of je dit werkelijk wilt. Men kan dit zeker configureren, maar gaat heel veel ellende opleveren voor de consumenten en heel veel telefoonjes bij de servicedesk. Wat ook weer een negatief effect heeft.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha