Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-02-2020, 13:39 door Anoniem

Er zijn verschillende manieren om te escaleren. Contact opnemen met de FG is inderdaad een goede optie. Daarna kan je bij de AP een tip of een klacht indienen: https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/klacht-melden-bij-de-ap Klachten kunnen alleen als het ook over jouw eigen persoonsgegevens gaat. Tips kunnen altijd, maar de AP is niet verplicht om individueel te behandelen. Als het gaat over een datalek en niet alleen een kwetsbaarheid heeft het tipformulier zelfs een speciale optie die je kan gebruiken. Ik kan de het probleem niet inhoudelijk beoordelen. Het komt voor dat wat vanaf de buitenkant een probleem lijkt toch wel mee blijkt te vallen als je de maatregelen achter de schermen kent. Maar je kan altijd het probleem nog eens goed opschrijven, uitleggen dat je het via het officiële RD kanaal niet gemeld krijgt en dat je van plan bent om binnen x dagen te publiceren. Het lijkt alsof 90 dagen een standaard termijn aan het worden is daarvoor. Dit alles kan je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha