Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2020, 15:34 door Anoniem

Door Anoniem: Zowel Engelfriet als Anoniem hebben de vraag niet begrepen. De steller van de vraag wil niet zijn huidige emailadres meenemen naar zijn nieuwe provider (dat is inderdaad lastig te doen). Nee, hij wil voorkomen dat iemand anders zijn oude email adres overneemt omdat deze opnieuw wordt uitgegeven. Dat is heel wat anders. Lijkt mij een terechte vraag en het is inderdaad jammer dat dit nog niet bestaat. De titel van de vraag was 'Is er voor e-mailadressen een regeling die vergelijkbaar is met nummerportabiliteit?' Dat is wel een hint naar het meenemen van een adres. Inderdaad was de inhoud van de vraag dat niet meteen. XS4All zegt het volgende "Hoe lang duurt het voor een naam van een mailbox of e-mailadres weer beschikbaar is voor gebruik als ik hem heb verwijderd? Als u een mailbox verwijdert, blijft deze 61 dagen lang 'bezet'. Tijdens deze periode kan niemand, ook u niet, deze naam gebruiken of aanmaken als nieuwe mailbox. Een e-mailadres blijft ook 61 dagen gereserveerd, nadat u deze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha