Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-09-2020, 10:42 door Anoniem

Een VVE is voor zowel de eigenaar als de huurder een uitdaging. https://www.de-alliantie.nl/contact/#vve-vragen , corporatie de Alliantie probeert op haar klantenwebsite dit duidelijk te maken voor haar huurders. Het heeft met heel veel aspecten te maken en hoe groter de VVE hoe meer uitdagingen. Is er een eigen bestuur en hoe democratisch is deze? Hebben we de VVE uitbesteed? Hoe vaak komen we op de overleggen van de VVE en heeft deze een goed gevulde spaarpot of niet? Allemaal aspecten die het niet eenvoudig maken om een VVE dusdanig te besturen zodat iedereen tevreden is. Inzake de pasjes, staat en valt een goed systeem met overzicht. Welke pas behoort bij welk persoon en worden defecte passen ook daadwerkelijk administratief verwerkt? Hoe eenvoudig is het om een pas te activeren of te de-activeren? Wie mag dat doen? Staat er in het reglement ook wie de data van de passen mag uitlezen en wanneer? Zijn deze passen op eenvoudige wijze te skimmen of niet? Dat betekent dat niet iedere pas geheel beschreven ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha