Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2021, 11:33 door Reinder

Ik vind het lastige vragen. Arnoud heeft al gezegd dat je uiteindelijk bij een rechter gelijk krijgt als je het niet wil, maar dat is in de normale praktijk van alledag niet de gewenste oplossing natuurlijk. Niemand zit te wachten op een hoogoplopend conflict met zijn of haar werkgever. Ik zie twee kanten aan het verhaal. Je zou kunnen zeggen: vrijwel iedereen loopt al de hele dag rond met een geschikte telefoon, bijna iedereen heeft die altijd bij zich, het moeten scannen van die QR code is een tijdelijke maatregel dus hoe redelijk (en efficient, en milieubewust) is het om voor een periode van een paar weken of maanden een telefoon te moeten aanschaffen als toch bijna iedereen er al een heeft. Het is een kleine moeite, dus help je werkgever even uit de brand. Aan de andere kant kan je zeggen: Het is ongepast om van werknemers te verlangen dat ze zelf zorgdragen voor de spullen waarmee zij hun werk moeten doen. Werknemers hoeven ook niet hun eigen kassa's mee te nemen immers. Verder is die telefoon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha