Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-12-2021, 11:02 door Anoniem

Door Anoniem: Die vlieger gaat hier echt niet op. Dat je je in zo'n situatie aanvankelijk nooit volledig kan beschermen tegen misbruik van medewerkers is nog te begrijpen, er zat haast achter. Maar er is letterlijk maandenlang voor misbruik gewaarschuwd (het heeft letterlijk in de kranten gestaan) zonder dat er serieuze actie ondernomen werd. Die callcenter medewerkers hadden nooit toegang tot dat verouderde GGD-systeem mogen krijgen. Wat had jij op je zolderkamertje dan een beter beleid gevonden? Het was ECHT geen optie om in de persconferentie te gaan vertellen "sorry mensen u kunt nu nog geen afspraak maken voor een vaccinatie want de GGD heeft hun systeem nog niet op orde, dat gaan we eerst even aanpassen en dan over een maand of 2 gaan we beginnen. kan ook 5 worden want u kent de IT."! We liepen (als Nederland) al ruimschoots achter op andere landen. En daar zijn ongetwijfeld dezelfde beslissingen genomen (beginnen hoewel nog niet alles ideaal was).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha