Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2022, 16:59 door Anoniem

Door Anoniem: ABN Amro laat in een reactie weten dat het de echtheidskenmerken van het identiteitsdocument moet kunnen controleren. Een bewerkt identiteitsdocument volstaat daarom niet.Wat een kul. Het is natuurlijk een koud kunstje om een ID kaart in elkaar te 'fotoshoppen' zonder dat 'de bank' er iets van ziet (op die foto). Die is dan ook (fors) bewerkt, alleen het valt niet op en dus zou dat wel 'goed' zijn. De klant heeft groot gelijk! Enige vraag is dan nog... waarom wil je nog klant zijn bij een dergelijke bank? Zelfs als ex-klant laten ze je niet met rust. Dan nog vereisen ze het opsturen van identiteitsdocumenten, alleen al om van je AVG rechten gebruikt te kunnen maken. Ook al hebben ze zelf een brief gestuurd waarop wordt gereageerd door een ex-klant, dan nog vragen ze om een paspoort. Onnodig, want er is een referentienummer. Ze houden ook een after-the-fact zwarte lijst (CAAML: Client Acceptance and Anti Money Laundering) bij waar je op komt te staan als ze hun eigen werk niet goed hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha