Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-02-2024, 11:42 door Anoniem

Door Anoniem: Hier gaat verzekeraar Univé stad en Land door de bocht en ik heb wel internet maar geen mobiele telefoon en zo kan ik gebruik meer maken van de mijn.Unive omgeving bij hun. Ik kan straks alleen nog maar inloggen met behulp van een mobiele telefoon of APP. Vanaf vandaag moet je bij Mijn Univé inloggen met een extra beveiliging. Dat kan op 2 manieren: Inloggen en goedkeuren via een sms-code op je telefoon. Een QR-code scannen met de Univé App. Ik ben niet ouderwets en ik gebruik volop internet maar wil geen mobiele telefoon of smartphone. Dan word je alsnog uitgesloten en ben je niet meer van deze tijd! Dat is het grote probleem met die zogenaamde digitalisering: dat het meer 'telefonisering' is. Gewoon een goede app(licatie) voor gebruik op een gewone computer met macOS, MS Windows of *nix e.d. uitbrengen gaat van de winst van banken e.d. af, dus die maken ze niet... Dus wordt je verplicht een mobiele telefoon met account bij Google of Apple te nemen, ook al gebruik je die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha