Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2024, 09:26 door -Peter-

Door Anoniem: Door Anoniem: Hier gaat verzekeraar Univé stad en Land door de bocht en ik heb wel internet maar geen mobiele telefoon en zo kan ik gebruik meer maken van de mijn.Unive omgeving bij hun. Ik kan straks alleen nog maar inloggen met behulp van een mobiele telefoon of APP. Vanaf vandaag moet je bij Mijn Univé inloggen met een extra beveiliging. Dat kan op 2 manieren: Inloggen en goedkeuren via een sms-code op je telefoon. Een QR-code scannen met de Univé App. Ik ben niet ouderwets en ik gebruik volop internet maar wil geen mobiele telefoon of smartphone. Dan word je alsnog uitgesloten en ben je niet meer van deze tijd! Het antwoord staat gewoon bij Univé op de site: "Gebruik de extra beveiliging via sms als je geen smartphone hebt. Heb je helemaal geen mobiele telefoon? Dan kun je de sms op een vaste telefoon ontvangen als een gesproken bericht." Ik weet niet of jij dat al eens hebt geprobeerd, maar dat werkt niet. In de eerste plaats duurt het vaak zo lang dat je inlogsessie al is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha