Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-04-2025, 07:47 door Aad_Doix

Dank voor de nuancerende reacties. Het gaat gelukkig meestal goed, maar het viel me al wel vaker op dat incassomachtigingen breder gebruikt worden dan waarvoor in eerste instantie akkoord is gegeven en vroeg me na dit voorval af wat en of ik daar iets van moest vinden. En inderdaad, mijn betaalrekening, dus mijn verantwoordelijkheid en de controle ligt bij mij, vandaar dat ik gelijk nadat dit vreemde bedrag was geincasseerd kon ingrijpen (en gelukkig niet dagen erna pas). En @Anoniem op 18:04: mooi de spiegel voor mij gehouden, ik verwoordde uit irritatie. Door schade en schande heb ik een minder positief mensbeeld gekregen en dat sijpelt af en toe door in mijn woordkeuze. Ik zeg niet dat de gemeente hier fout is, maar ik heb wel teveel fraude of bewust vertragende tactieken gezien van de medemens om onder financiele verplichtingen uit te komen dat de mogelijkheid van een verkeerd biljetnummer opgeven zeker tot de mogelijkheden behoort en dan verbaast het mij dat er vanuit de incasserende instantie geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha