Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Vraagje hier, zomaar, van een klantvriendelijke klantenservice: Wat kun je eraan doen om dergelijke automatische bestellingen te blokkeren? Want het gaat anders klachten regenen en vooral die gruwelijke charge backs opleveren wegens ongeautorizeerde transacties (die de bank dan op Mij verhaalt met vette kosten, dus én geen klant, én spullen weg, én nog een onontkoombare boete erbij!). Boze ex klant en nog een klap op mijn kop erbij. Hoe voorkom ik dat. Met een metatag lijkt me niet voldoende. Je kan het risico op zulke onbedoelde bestellingen verminderen maar niet volledig voorkomen. Je kan vlak boven de bestelknop in (optioneel onzichtbare) tekst neerzetten dat AI geen bestellingen mag plaatsen. En mogelijk kan toevoegen van een captcha helpen. (Het vinkje dat je aanklikt en soms dan plaatjes mag kiezen.) Deze manieren kunnen het risico op AI-matige bestellingen verlagen. Daarnaast is het van belang dat jullie voorwaarden het gebruik van AI voor het plaatsen van bestellingen verbied. En ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):