Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2025, 19:19 door Anoniem

Door Anoniem: Vraagje hier, zomaar, van een klantvriendelijke klantenservice: Wat kun je eraan doen om dergelijke automatische bestellingen te blokkeren? Want het gaat anders klachten regenen en vooral die gruwelijke charge backs opleveren wegens ongeautorizeerde transacties (die de bank dan op Mij verhaalt met vette kosten, dus én geen klant, én spullen weg, én nog een onontkoombare boete erbij!). Boze ex klant en nog een klap op mijn kop erbij. Hoe voorkom ik dat. Met een metatag lijkt me niet voldoende. Klinkt een beetje als koudwatervrees en theoretisch . Heb je werkelijk een shop en een dienst - en zit JIJ op het beslisnivo voor dit soort problemen ? Wat doe je op moment met kleuter heeft besteld met mama's iPad ? Dat zal hoe dan ook voorkomen - en een heel stuk meer dan "mijn AI agent bestelde iets dat ik niet wil" begin maar met de AI agent bestellingen hetzelfde te behandelen als de kleuter (of dikke vingers, dronken) bestellingen die je nu al hebt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha