Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: De man zou een lintje moeten krijgen in plaats van gevangenisstraf omdat hij heeft aangetoond dat de beveiliging van internetbankieren zo lek is als een mandje. Lees het vonnis even door zou ik zeggen. De man is een crimineel. Hij krijgt niet voor niets 2,5 jaar cel, maar jij geeft zulke mensen een lintje. Misschien moet je eens naar de dokter gaan... Ik kom zelden tot nooit bij de dokter. Mijn “klachten” gaan vanzelf weer over. En als ik dan een keer toch naar de dokter ga dan blijkt het loos alarm. Ik denk dat als ik nu op jouw aanraden naar de dokter ga dat ze zal zeggen dat ik me GEEN zorgen hoef te maken. Dus ik ga haar maar niet lastig vallen met die onzin. :-)
Beschrijf je klacht (Optioneel):