Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2026, 15:50 door Anoniem

Door Anoniem: ABN Amro wordt zelf ook nog vervolgd in deze zaak? De bank heeft zelf aangifte gedaan... en mag toch hopen dat ze alles aan gedaan hebben dat dit niet meer mogelijk is. Denk dat het altijd wel een kat- en muisspel is van technologie waarbij boefjes wat proberen, en vervoglens een organisatie zoals een bank weer het lek dicht. Ik kan mij ook wel voorstellen dat de technologie van deep fake vorig jaar een behoorlijke vlucht nam en het ook ontzettend moelijk is geweest om de systemen zo in te stellen dat het herkend wordt maar ook weer niet dat duizend false positives eruit komen rollen.... In dit geval heeft de bank het ook zelf gezien + zelf aangifte gedaan (zeer goed wetende dat zoiets dan ook naar buiten komt). Viund ik eigenlijk ook wel chique.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha