Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 13:45 door Anoniem

(..)In dit geval heeft de bank het ook zelf gezien + zelf aangifte gedaan (zeer goed wetende dat zoiets dan ook naar buiten komt). Viund ik eigenlijk ook wel chique. Zoals ik het inschat doet de bank niet eerder aangifte (van oplichting) -dat is niet verplicht- dan voordat ze zelf de gebruikte (identiteits)misleidingstechniek volledig heeft doorgrond èn daartegen een remedie heeft ontwikkeld, m.n. bij onboardingsprocessen waarin geen (ouder) vergelijkingsmateriaal m.b.t. de gebruikte identiteit voorhanden is. Het kan namelijk niet anders zijn dan dat banken (en bancaire transacties) grootschalig door A.I.-techniek m.b.t. biometrische data worden belaagd en daarin voor een niet gering percentage (vooralsnog) aan het kortste eind trekken, maar dat zij dit onder de pet houden omdat de bankrekeninghouders dan ongerust worden over de veiligheid van hun geld - vertrouwen is het belangrijkste kapitaal van een bank.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha