Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: 10 euro extra betalen omdat je geen spionerende app en/of telefoon wilt gebruiken. 693 miljon winst in het eerste kwartaal is blijkbaar niet genoeg. Dat is het hele doel van banken in het algemeen, iedereen bezig houden ter meerdere glorie van het vaderland en (vooral ook) zichzelf. Dat is nooit echt anders geweest. Als je je daar bijzonder aan ergert moet je ook gewoon solliciteren bij een bank.
Beschrijf je klacht (Optioneel):