Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: 10 euro extra betalen omdat je geen spionerende app en/of telefoon wilt gebruiken. 693 miljon winst in het eerste kwartaal is blijkbaar niet genoeg. Dat is het hele doel van banken in het algemeen, iedereen bezig houden ter meerdere glorie van het vaderland en (vooral ook) zichzelf. Dat is nooit echt anders geweest. Als je je daar bijzonder aan ergert moet je ook gewoon solliciteren bij een bank.De prijs valt wel mee, Yubikeys zijn veel duurder. Daarnaast is het een stuk veiliger, het is helemaal niet leuk als iemand uw rekening leegtrekt, de bamk dat vervolgens moet vetalen en daarmee de klanten er uiteindelijk gezamelijk voor opdraaien. Met andere woorden; het voorkomt juist kosten. Wel snap ik dat het voor velen even schrikken is, zo'n nieuwe oplossing.
Beschrijf je klacht (Optioneel):