Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:42 door Anoniem

Door Anoniem: Mooi! Dat werd wel eens tijd, want die e-dentifier is al weer heel wat jaartjes niet vernieuwd.Met zijn mini-USB aansluiting...Vind ik ook ja. Dit is ook makkelijker, dan hoef je niet al die codes over te nemen...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha