Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: 10 euro extra betalen omdat je geen spionerende app en/of telefoon wilt gebruiken. 693 miljon winst in het eerste kwartaal is blijkbaar niet genoeg.Ze maken hier echt geen winst op. Yubikeys zijn wel €50-80, de goedkoopste kan men halen voor €30. Bron: https://www.yubico.com/nl/product/yubikey-5-series/yubikey-5-nfc/ https://duckduckgo.com/?q=yubikey&ia=shopping&iax=shopping
Beschrijf je klacht (Optioneel):