Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Als het universeel is, dan is het wel een goed initiatief. Beter, veel beter dan het 'browers cookie' van ASN. Die prijs? Je betaalt al voor je bankrekening (sick...), daar moet dat gewoon in zitten!
Beschrijf je klacht (Optioneel):