Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben benieuwd waarom ze de beveiliging gaan verlagen voor mensen die alleen met de app inloggen. Vorige week logde ik ook met de app in en wilde een grotere overboeking doen. Plots moest ik daarvoor de e.dentifier gebruiken. Blijkbaar vind de bank de e.dentifier erbij veiliger dan alleen de app. Hoe gaat het dan straks als de e.dentifier uitgefaseerd is? Is het dan wel veilig met alleen de app? Zakelijk zal ik de usb key wel moeten aanschaffen. Anders zouden we een extra smartphone moeten aanschaffen, want het is uitgesloten dat werknemers van de boekhouding de app op de telefoon gaan gebruiken die ze ook mee naar huis nemen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):