Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je hebt beide nodig. De App voor alledaagse zaken. De E-identifier voor speciale zaken, zoals jaaroverzicht, rekening opheffen, etc. Dus het beeld dat je of de app of de usb=key kunt gebruiken is domweg niet waar.
Beschrijf je klacht (Optioneel):