Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Het wordt me niet duidelijk hoe het werkt en of dat platform onafhankelijk is. Is het een open standaard? Op het moment ondersteunt het geen Linux, maar ze zijn er mee bezig. Plan lijkt te zijn dat het eind volgende maand werkend moet zijn. Waar staat dat? Als ik het goed begrepen heb, is gebruik van bepaalde browsers nodig, meer niet?
Beschrijf je klacht (Optioneel):