Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 11:57 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: 10 euro extra betalen omdat je geen spionerende app en/of telefoon wilt gebruiken. 693 miljon winst in het eerste kwartaal is blijkbaar niet genoeg.Ze maken hier echt geen winst op. Yubikeys zijn wel €50-80, de goedkoopste kan men halen voor €30. Bron: https://www.yubico.com/nl/product/yubikey-5-series/yubikey-5-nfc/ https://duckduckgo.com/?q=yubikey&ia=shopping&iax=shopping Er is een FIDO2 alliance, er zijn wel degelijk goedkopere beschikbaar. Yubi is vooral de bekenste.10 euro ligt in lijn met de kost prijs denk ik, maar echt verlies zullen ze niet maken. https://www.token2.eu/shopJa, ik denk ook dat ze er wel gewoon een kostprijs voor zullen vragen, niet meer en niet minder.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha