Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 12:39 door hader

Door Anoniem: Ik begrijp dit niet: Het inloggen via de usb security key gebeurt door middel van het opgeven van een e-mailadres en pincode. Als laatste moet de security key aan de achterkant worden aangeraakt. Ergens wel logisch. De USB security key bevat vermoedelijk ook een kleine fingerprint reader. Hiermee weet men zeker dat jij het bent die wilt inloggen. Het is ook persoonsgebonden. Iemand anders die ook een bankrekening bij de ABNAMRO heeft kan die key niet gebruiken. Die moet dan een aparte key aanvragen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha