Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Goede actie. Die actie van de ING door te stellen dat Android Telefoons met een versie lager of gelijk aan 10 was gewoon een "koop maar een nieuwe telefoon" BS actie. Heb daarom maar de gratis ING scanner aangevraagd. Leest ook de code op een scherm. Welke scherm dat dan is maakt dan niet uit. Android(!!!) of op een PC. Het hele excuus van veiligheid is waar, maar mij lijkt het dat je dat nog steeds kan bereiken met versie 9. Het feit dat DigID daar geen problemen mee heeft bewijst het maar. Er zat een deal in de achtergrond met een telefoonprovider. Als je overstapt op een nieuwe telefoon is het voor hun Win-Win vanwege onderlinge afspraken. MS wijst al de weg met het gebruik van security devices. Als je op je MS account wilt inloggen vraagt het om een security device. Is los te koop. Deze lijkt daar zeer erg op en ik denk dat het een kleine fingerprint reader heeft wat de veiligheid nog extra verhoogd. Om vanwege eisen die een bank nu stelt een nieuwe telefoon te kopen? Die mensen die dat bedacht hebben ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):