Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 13:21 door Briolet

Door Anoniem: Je hebt beide nodig. De App voor alledaagse zaken. De E-identifier voor speciale zaken, zoals jaaroverzicht, rekening opheffen, etc. Dus het beeld dat je of de app of de usb=key kunt gebruiken is domweg niet waar. Als ze de e.dentifier uitfaseren zal een app gebruiker de e.dientifier niet meer nodig hebben. Dus ook niet voor de speciale gevallen waar dat uit veiligheidsoverwegingen nog steeds nodig was voor de app gebruiker.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha