Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 13:38 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Mooi! Dat werd wel eens tijd, want die e-dentifier is al weer heel wat jaartjes niet vernieuwd.Met zijn mini-USB aansluiting...Vind ik ook ja. Dit is ook makkelijker, dan hoef je niet al die codes over te nemen... Heel makkelijk, als je van je centjes af wil. Garantie tot de deur. https://id.nl/zekerheid-en-gemak/veilig-online/beveiligingssoftware/usb-e-dentifier-van-abnamro-lek-26349 Zucht, post jij even een 14 jaar oud artikel over een USB variant van de e.identifier. Enig idee hoeveel water er al door de Rijn zijn gestroomd sinds 2012?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha