Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 14:18 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: 10 euro extra betalen omdat je geen spionerende app en/of telefoon wilt gebruiken. 693 miljon winst in het eerste kwartaal is blijkbaar niet genoeg. Dat is het hele doel van banken in het algemeen, iedereen bezig houden ter meerdere glorie van het vaderland en (vooral ook) zichzelf. Dat is nooit echt anders geweest. Als je je daar bijzonder aan ergert moet je ook gewoon solliciteren bij een bank. Eerste deel ben ik helemaal met je eens. Het laatste stuk is natuurlijk grote onzin. Ik ben een klant en betaal daar maandelijks voor, omdat ik geen spionerende app en/of telefoon wil gebruiken moet ik dan nog meer gaan betalen voor de "service".Consequenties van je eigen vrij keuze?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha