Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 17:38 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als ze nou ook eens alle trackers uit de online omgeving halen wordt het misschien nog eens echt veilig en privé. Blijf mij iedere keer weer verbazen dat men Tikkie gebruikt, regelrecht spyware. https://reports.exodus-privacy.eu.org/reports/search/com.abnamro.nl.tikkieOmdat sommige gewoon leven en zich zorgen maken over echte problemen in het leven. Het blijft mij verbazen dat dit soort onzin iedere keer weer voorbij komt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha