Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja, nou snap ik het ff niet meer, dit is Vlgs de Abn/Amro de procedure als de de OSB-Key kwijt mocht raken... https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/internet-bankieren/inloggen/security-key/problemen/security-key-kwijt.html Rond de bestelling af Volg de stappen in het bestelformulier. Je ontvangt binnen 3-5 dagen je nieuwe security key. Registreer je nieuwe security key Zodra de security key is geleverd, ontvang je een bericht waarin staat dat je deze kunt registreren. let op: hiervoor heb je de e.dentifier nodig. Na registratie kun je de security key gebruiken. Tot die tijd kun je inloggen met de e.dentifier. Geen e.dentifier om in te loggen? Kijk of je tijdelijk een e.dentifier kunt lenen of overweeg de app als inlogmethode voor Internet Bankieren. Deze is direct en gratis te downloaden. Heb je geen e.dentifier tot je beschikking en wil je de app niet gebruiken, dan moet je eerst een e.dentifier bestellen voordat je een nieuwe security key kunt aanvragen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):