Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 20:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Welke Teletubbies bij ABN-Amro hebben dit uitgepoept? Total morons daar bij de ABN- Amro, en In geen tijd zie ik de ING-bank dit kopiëren. Ik gebruik nu de ING scanner die geen fysieke verbinding heeft met de computer. Een zg. 'air gap' waardoor het volstrekt onmogelijk is voor internet criminelen om zich toegang te verschaffen tot het identifier device.Als u graag meer aan de bank wilt betalen voor alle accounts door straks worden gehacked horen we daar weer klachten over. Misschien dat u een betere oplossing hebt? Ja de e.dentifier prolongeren. Doeltreffend en veilig. Excuseer, maar Je snapt er dus wenig van. Juist omdat de e.dentifier, A: geen fysieke verbinding maakt en B: uitwisselbaar is met elke betaalrekening, zorgt dat ervoor dat er veel minder risico is vergeleken met dat USB geval, dat dus wel een kwetsbare hardcoded step heeft (gekoppeld aan de betaalrekening) ABN/Amro heeft dus duidelijk schijt aan de veiligheid van de rekeninghouder. Wat is er aan het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha